Kasárna

Ludvik
Posts: 461
Joined: Tue 16. Feb 10, 12:27

Re: Kasárna

Post by Ludvik » Thu 22. Sep 11, 13:03

Antonín Kučera wrote:
Ludvik wrote:Dobrý den pane Kučero,šlo mi o pozemek 626/3 který byl též na vývěsce nabízen,spíše oznamován záměr.Někde se stala chyba.Ale nesnažte se mě podsouvat ,že tam nebyl,že snad špatně vidím.Zajisté, než jste napsal svůj příspěvek,jste ověřil
číslo pozemků a i vy jste reagoval nesouladem tak jako já.


Váš příspěvek je z Pon 12. Zář 11, 09:38 a jediný záznam o prodeji pozemků na Úřední desce s datem 12.09.2011 je "Prodeje části pozemku par.č. 629/3 k.ú. Klecany". Já pouze reagoval na Váš příspěvek s předpokladem, že Vámi zmiňované údaje jsou v pořádku.


Pane Kučero,zeptejte se mistra Webu,jaké pozemky byly nabízeny,zda mezi nimi byl 626/3,možná má nějakou archivaci dokumentů.

webmaster
Posts: 109
Joined: Tue 11. Dec 07, 13:40

Re: Kasárna

Post by webmaster » Thu 22. Sep 11, 14:44

Oznámení 1322/2011
Datum vyvěšení/sejmutí: 12. 09. 2011/28. 09. 2011
Prodeje části pozemku par.č. 629/3 k.ú. Klecany
pdf-2011-1764.pdf
(47.11 KiB) Downloaded 721 times

Ludvik
Posts: 461
Joined: Tue 16. Feb 10, 12:27

Re: Kasárna

Post by Ludvik » Fri 23. Sep 11, 06:17

Děkuji,Webmasterovi a každému kdo je na pochybách doporučuji rozkliknout jeho odkaz,pro mě je směrodatný dokument s kulatám razítkem,podepsaný oběmi úředními osobami.Jen mě mrzí,že pan Dvořák neuvedl,že došlo k pochybení na straně úřadu.

Daniel Dvořák
Posts: 37
Joined: Thu 2. Dec 10, 21:59

Re: Kasárna

Post by Daniel Dvořák » Fri 23. Sep 11, 08:13

Dobrý den,
z mé strany rozhodně není důvod něco zamlčovat. Pokud byl uveden pozemek č. 626/3, pak opravdu došlo k překlepu a uvedení chybného čísla pozemku. Po Vašem dotazu jsem si chtěl ověřit o který pozemek se jedná a na úřední desce jsem našel pouze záměr prodeje pozemku č. 629/3.
Daniel Dvořák

Ludvik
Posts: 461
Joined: Tue 16. Feb 10, 12:27

Re: Kasárna

Post by Ludvik » Fri 23. Sep 11, 09:46

Daniel Dvořák wrote:Dobrý den,
z mé strany rozhodně není důvod něco zamlčovat. Pokud byl uveden pozemek č. 626/3, pak opravdu došlo k překlepu a uvedení chybného čísla pozemku. Po Vašem dotazu jsem si chtěl ověřit o který pozemek se jedná a na úřední desce jsem našel pouze záměr prodeje pozemku č. 629/3.
Daniel Dvořák

Dobrý den,pane Dvořák,
po rozkliknutí oskenovaného dokumentu,který visel fyzicky na úřední desce,se dovíme,že šlo nezpochbnitelně o 626/3 přesto,že měl úřad na mysli 629/3.Kdyby byl pozemek bíže specifikovaný,rozloha,vyznačení na katastrální mapě viz třeba prodeje ve Zdibech,nemuseli bychom se takto tahat o čísla.Jde taby o úroveň informovanosti občanů.Málokdo si dá tu práci a bude nahlížet do katastru nemovitostí, aby vlastně zjistil,o co jde.Nevím,možná je to záměr ,aby se občané dověděli co nejméně.Jak se na to díváte Vy?Mají ve Zdibech nějaký nadstandart?

Antonín Kučera
Posts: 28
Joined: Thu 22. Apr 10, 11:19

Re: Kasárna

Post by Antonín Kučera » Mon 26. Sep 11, 22:40

Ludvik wrote:Málokdo si dá tu práci a bude nahlížet do katastru nemovitostí, aby vlastně zjistil,o co jde.Nevím,možná je to záměr ,aby se občané dověděli co nejméně.Jak se na to díváte Vy?Mají ve Zdibech nějaký nadstandart?

Byl jsem na zasedání ZMě 22.9.2011 kde se o daných pozemcích jednalo a z toho co jsem pochopil tak šlo o narovnání hranic pozemku z důvodu zpřesnění katastrálního operátu. Předchozí "přesnost" byla cca 3 metry zatímco v současnosti je 14 cm. V jednom případě šlo o 4 metry čtvereční a v druhém 35 m^2 respektive 75 m^2. Fakticky šlo o odkup majiteli již oplocených pozemků. Takže žádné změny ve vzhledu města bych v důsledku prodeje neočekával.

Post Reply