Klecany.cz Napište nám Pokročilé hledání

Finance MěÚ

Finance MěÚ

Příspěvekod mares-v » sob 28. čer 08, 10:20

Vážení přátelé. Po dnešním přečtení úředn desky jsem rochu v šoku. Na desce je zpráva o přezkoumání hospodaření města za rok 1997. Jsem laik, ale to co je zde uvedené mě znepokojuje. Město nemá žádného účetního? Jak je prováděna kontrola? V té zprávě je jedna chyba za druhou. Navíc je z dubna a vyvěšena je teprve nyní. Můžete nám prostým občanům to nějak vysvětlit? Dále je zde pozvánka na další Zastupitelstvo, která je stejná, jako pozvánka na 26.6. - proč? Co se stalo?
mares-v

Re: Finance MěÚ

Příspěvekod Adnalka » sob 28. čer 08, 11:08

Ahoj, je to asi 3 minuty, co jsem hospodaření za rok 2007 na úřední desce dočetla a musím s Tebou souhlasit, první co mě napadlo, že účetní asi vážně nemáme..Najít tolik "ménězávažných nedostatků" soukromníkovi, tak po vyměřené pokutě může vyhlásit bankrot firmy a možná rovnou i osobní..po tom, co tchýně dostala za chybu v útování jízd v roce 2000 pokutu půl milionu, by mi to přišlo asi skoro adekvátní...názorná ukázka jak finanční úřad měří všem subjektům stejně :shock: ne, že bych jinak obci přála pokutu, prachy by škrtli nám všem, že ;)
Adnalka

Příspěvekod Ivo Kurhajec » pon 30. čer 08, 12:15

Vážení občané,
tato zpráva vyšla z kontroly a je výsledkem práce bývalé účetní.Nová p.účetní pracuje na odstranění vad s vedením města a finanční výbor se spolupodílí na na kontrolách.Zpráva o stavu věci bude podána na ZMě 15.7.2008.Minulé zasedání bylo z důvodu včasného nepředání materiálů a právě nevyvěšení tohoto dokumentu na úřední desce zrušeno( byla podána námitka).Ihned bylo svoláno nové zasedání se stejným programem.Odpovědnost nese p.starosta.
Ivo Kurhajec

Finance MěÚ

Příspěvekod Z. Sebek » pon 30. čer 08, 21:05

Otevřený dopis starostovi města Klecany

Vážený pan
Ivo Kurhajec
starosta města

Vážený pane starosto,